Igår.

Jag måste faktiskt säga att jag hade grymt roligt igår. Fast det kaosade lite mot slutet men det gör inget haha. egentligen var ju tanken att vi skulle ta tåget hem typ 5 imorse fast sen blev det snack om taxi men det slutade med att mina föräldrar hämtade mig och frida vid halv 1 efter många diskutioner under dagen om hur vi skulle göra.
Det togs inte speciellt många bilder igår heller. Jag tog inte med mig kameran vi jag och frida tog några fina bilder inne på toan haha. Bilden nedanför är egentligen Fridas. Jag har tappat bort och haft sönder min sladd så jag kan inte ladda in några bilder på datorn......
Nu ska jag nog ta det lungt en stund sen ska jag städa mitt rum hade jag tänkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0