Prov.

Jag är så sjukt less på skolan just nu. den här veckan har vi haft typ 1000 inlämnigar och lärarna undrar varför vi knappt sickat in till något ämne..I wonder why....
Men har suttit ganska länge under kvällen och förskt plugga inför Naturkuskapsprovet som vi har imorgon. Kan ju lova att jag inte taggar för 5 öre! Har faktiskt inte pluggat särskillt mycket så komemr kanska få göra om det sen, nästa vecka eller kanke efter jul skulle jag tro i så fall.
Ska nog försöka varva ner med någon serie eller en film. Efter nyaår ska jag faktikst försöka vara duktig och inte skjuta upp saker hela tiden (både skola och privat) utan vara mer seriös med det jag gör, men för stunden så orkar jag bara inte tänka på sådant. 


Kommentarer
ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Ville bara tipsa om att en ny lucka är uppe i min julkalender och du kan vinna en valfri väska från Friis & Co! Var gärna med :D
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-20 @ 01:09:32
URL: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0