Knasigt.

Hellu!
Utanför så regnar det men vi hade tur eftersom vi har varit i skogen idag med klassen och typ kollat på växter och djur typ. Vi klarade oss precis undan regnet då det började lite smått på vägen tillbaka typ och sen så tog det i ordentligt när jag kom hem. Så det gillar vi!
 
Morgondagen känns ganska så ovärd egentligen eftersom jag har en timmes lektion på morgonen mellan 8.25 och 9.25 sen har jag världens hål fram till klockan 1 då jag har NK i en timme det med. Oj vilken lång mening såg jag. hehehe.

3 bilder från idag. En bild är sne i know men den var jobbig att vända så den fick helt enkelt vara så. Sne.
Sen så är bilderna i helt fel ordning men äsch! 
Sista bilden är iallafall på min chokladboll som blev mosad i väskan. Sadface på det.
Och ja, klaga inte på den översta bilden. Jag vet redan att jag är så vacker så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0