kan man verkligen få vara så trött....?

hej bloggen.

idag var första dagen på temaveckan. vi satt i aulan det mästa av dagen sen satt vi lite inne i klassrummet och typ pratade med en av våra lärare :)
haha, vi ska typ göra frukost på skolan imorgon, den ska typ vara ekologisk, så det ska väl bli kul haha :)
efter skolan har jag inte gjort så mkt, gjorde sylt som jag ska ta med mig imorgon till skolan, och varit med frida, läst och typ suttit vid datan.
blir nog inget långt inlägg för jag  så gott som sover nu. blir alltid så trött när jag läser :P
läser en jätte bra bok, "om jag kunde drömma", har nog dom flästa läst redan men jag är ju så seg att jag inte läst den än :P
VILL TILL GBG NU! :O<3
aja tror att jag ska sova eller nåt nu så så himmlarns trött så det inte är sant....
så godnatt min få läsara :)

hahah, kemigränd är bäst! ;)










Kommentarer
gorana :)

ohh fan vad jag saknar ålidhem<333 ;(;(;(;(

2009-09-21 @ 21:42:07
Leia

Inte mycket här heller. =)

2009-09-21 @ 22:05:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :)

jätte bra :D

2009-09-26 @ 13:11:31
URL: http://crazyhumor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0