lovet är slut och skolan har börjat.

Hej bloggen.
han tyvär inte skriva imorse, hade lite brottom till bussen och så.
men nu kan jag iallafall skriva :)
Vi fick tillbaka so provet idag, gick inte så bra tycker jag, fick 19/31 poäng, 15 var g så jag hade iallafall g, men ändå.
just nu sitter jag och lyssnar på musik och målar naglarna :) Jag kom på att jag målar mina naglar typ varje deg :P
Det har inte hänt så mycket mer på skolan, och inget har hunnit hända sen jag kom hem eftersom jag kom hem för typ 20/30 minuter så har typ inget mer att skriva.
det är nästan hämskt att jag har läst ut sista boken nu, men jag hittar väl någon annan bok jag kan böraj läsa istället :)

hmmm, det funkade inte att ladda upp någon mer bild nu, men laddar in mer sen :)

pusshej/a♥


Kommentarer
Therese

Hej hej :)



Besök http://theezzan.blogg.se

och följ den via bloglovin (a)



Tack till er som följer bloggen !

2009-11-02 @ 19:23:27
URL: http://theezzan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0